

Meest gestelde vragen:
Meest gestelde vragen over levering:
Betaal ik verzendkosten?
We bezorgen onze tafels door heel Nederland en België met eigen bezorgservice. Onze tafels bezorgen we in NL GRATIS. Het enige wat we er voor vragen is een handje hulp bij het uitladen. Het onderstel wordt ter plaatse onder de tafel gemonteerd op de plek waar jij de tafel wilt hebben.
Wij hebben ook veel bestellingen uit België, naar België moeten we €95,- bezorgkosten rekenen.
Levering begane grond in NL met 10-20 werkdagen levertijd: Gratis
Levering begane grond in NL met spoedlevering (levertijd: 1-10 werkdagen): €75,-
Levering begane grond in België met 10-20 werkdagen levertijd: €95,-
Levering begane grond in België met spoedlevering (Levertijd 1-10 werkdagen): €125,-
Hoe lang duurt het voordat mijn tafel klaar is?
Levertijd is met spoedlevering binnen 10 werkdagen en zonder een spoed levering 10-20 werkdagen. Alle tafelbaden die we in de 3D configurator aanbieden liggen op voorraad in onze eigen fabriek in Deventer, dus we kunnen snel leveren indien gewenst.
Het is ook mogelijk om een bestelling te plaatsen, maar deze pas later te leveren (bijv na verbouwing, vakantie of sleuteloverdracht). Circa een week voor levering neemt onze planning contact met u op om het precieze aflevermoment met je af te stemmen. U ontvangt dan een voorstel voor levering met een tijdsblok van 2 uur. Op de dag van levering kan onze bezorger even bellen indien gewenst.
Moet ik mijn tafel zelf monteren?
Het onderstel zit bij levering nog niet aan het blad vast. U krijgt tijdens het samenstellen van de tafel de optie waarin u aan geeft u of zelf het onderstel eronder wil schroeven of dat wij dat voor u mogen doen (we rekenen daar een kleine vergoeding voor). De meeste klanten monteren het onderstel er zelf onder. U heeft daar qua gereedschap eigenlijk alleen een meetlint en boormachine voor nodig waarmee u de schroeven aan kan draaien. Voor eigenlijk elk onderstel dat we aanbieden geldt dat er tussen de 10 en 20 schroeven aangedraaid moeten worden. Voorboren is niet nodig en ook zitten er al gaten voorgeboord in de bevestigingsplaten bovenop de onderstellen. Dus eigenlijk is het kwestie van onderstellen op de gewenste positie zetten om vervolgens een aantal schroeven aan te draaien. Sommige onderstellen (bijv de spinpoot) wordt in 3 delen geleverd, als u kiest om zelf het onderstel eronder te monteren, dan moet u ook zelf het onderstel in elkaar zetten (dat is 1 schroef).
Ik woon op een verdieping en nu?
Onze massieve bladen zijn vaak zwaarder dan je denkt en we zuinig op jou tafelblad, maar óók op de rug van onze bezorger. Naar een bovenverdieping kan onze bezorger zijn kar niet gebruiken, en vandaar dat we daarom besloten hebben om dan te leveren tot begane grond. U zult er dan zelf voor moeten zorgen dat hij op de bovenverdieping komt.
Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Ja, dat kan bij onze werkplaats aan de Rostockstraat 13 in Deventer. Voordeel van zelf afhalen is dat het in de meeste gevallen wat levertijd scheelt.
Levering op de waddeneilanden
We leveren gratis op het vaste land. Levering op de Waddeneilanden is uiteraard mogelijk, en vaak schakelen we dan een transporteur in die de tafel het eiland op brengt. We zullen wel een meerprijs moeten rekenen voor het extra inpakken en de transporteur. Neem even contact met ons op voor de exacte meerprijs (is namelijk wel afhankelijk van het formaat van de tafel).
Bezorgen jullie binnen de hele EU?
Ja. Neem voor een bezorging buiten Nederland of België even contact met ons op door een mail te sturen. Samen bekijken we wat mogelijk is en tegen welke prijs.
Hoe verloopt de bezorging?
In Nederland leveren we je tafel gratis op de begane grond. De leveringen doen we nagenoeg allemaal met eigen transportservice en eigen monteur/bezorger. Waar veel concullega’s tafels laten afleveren (tot de voordeur) door transportbedrijven doen wij dit nog met eigen personeel. Met eigen personeel kunnen we nog net dat extra stukje service bieden door de tafel netjes op zijn plek te zetten en ontstaat er ook geen irritaties met het transportbedrijf waar tijdsindicaties vaak niet kloppen of er überhaupt vooraf geen tijdsindicatie afgegeven kan worden. Wij doen er alles aan om alles soepel te laten verlopen voor jou als klant!
Onze bezorger heeft altijd een een kar met zich mee waarmee hij jou tafelblad door deuren kan krijgen. De onderstellen zijn nog niet gemonteerd aan het blad. Het onderstel wordt er ter plekke bij jou thuis onder gemonteerd.
Wat kan je van ons verwachten bij bezorging?
Een vriendelijke en behulpzame bezorger die zijn best gaat doet om alles op de plek te krijgen. De dagen dat de bezorger niet in de vrachtwagen zit, werkt hij als meubelmaker in onze werkplaats. Oftewel, er komt een handige bezorger met 2 rechterhanden de tafel bij u bezorgen. Hij is bijna altijd in zijn uppie op pad met zijn platenkar, en als hij geen gekke draaien hoeft te maken kan hij overal bijkomen. Een eettafelblad (lengte circa 220) weegt ongeveer 25 a 30 kilo. Dit gewicht kan de chauffeur dus nog prima aan, maar hij is vaak te breed om vast te kunnen pakken. Oftewel om het blad op het onderstel te kunnen krijgen, zullen we wel heel even hulp nodig hebben. Bij het afstemmen van het levermoment zullen we dan overleggen of er op het moment van levering iemand aanwezig kan zijn die bereid (en fit genoeg) is om even te helpen, zodat samen met de bezorger de tafel nop het onderstel getild kan worden. Dus in sommige gevallen zullen we vooraf aan u vragen of u (of iemand anders) wil en kan helpen met tillen.
Wat kan je NIET van ons verwachten bij bezorging?
De chauffeur zit wekelijks in de sportschool en hij is dagelijks in de weer met de zware meubelen, maar hij is nog net niet de sterkste man van Nederland. Hij heeft maar 1 rug, en dus hij zal zoveel als mogelijk zijn karretjes gebruiken en soms is het nodig dat u zelf ook even een handje mee helpt met tillen. Het kan dus voorkomen dat u gevraagd wordt om een handje te helpen om de tafel op de juiste plek te krijgen. Verder moeten wij zijn ene rug wel wat ontzien en daarom zullen we meubelen altijd tot begane grond leveren. Als de tafel niet op begane grond blijft zul je er zelf ervoor moeten zorgen dat de tafel op de gewenste plek komt.
Afstemmen van het levermoment
Het levermoment stemmen we in overleg af. Wij zullen dan met een voorstel voor levering komen, met een tijdsbestek van 2 uur. Je hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven en indien gewenst kan onze chauffeur je ook even van te voren bellen. Als de betaling nog niet is voldaan via onze webshop dan mag dit na uw goedkeuring, contant of per pin aan onze eigen chauffeur worden voldaan. We streven ernaar om circa een week voordat de levering plaats zal/kan vinden contact met je op te nemen.
Leveren jullie ook aan bedrijven?
Jazeker. Geef bij het plaatsen van de bestelling aan dat het om een zakelijke bestelling gaat. Voor Belgische zakelijke klanten: geef ook altijd het BTW nummer aan ons door, dan kunnen we een 0% BTW factuur maken.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kan kiezen om bij het plaatsen van je bestelling te betalen in onze webshop en via de webshop hebben we volgende betaalopties:
– iDEAL
– Bancontact
– iDEAL in 3
– Bankoverschrijving
Je kan er ook voor kiezen om niks te betalen bij plaatsen van bestelling, maar volledig betaalt bij levering. Je kan bij levering contant betalen, of pinnen bij onze eigen bezorger.
